Vill veta mer om hur man gör en varumärkesanalys
Vill lära dig hur man gör en enkel varumärkespositionering
Hur man gestaltar ett varumärke i bild och text
Varumärkesanalys – vad är det och hur ser det ut?
Vilken info ska finnas med?
Hur gestaltar jag varumärket i bild?
Varumärkespositionering – vad är det och hur gör jag?
Flexibel inlärning – ta kursen i din egen takt med hjälp av förinspelade föreläsningar och frivilliga övningar. Du har tillgång till kursen i 4 veckor.
Direkt användbar. Kursen ger dig både teori och konkreta verktyg som du kan börja använda direkt.
I denna kurs möter du Ingrid Grankvist som är kursutvecklare i kursen Varumärkesanalys. Till vardags är hon ämnesledare för designkurserna och -utbildningarna på Nordiska Textilakademin. Ingrid undervisar bl.a. kring varumärkes-, målgrupps-, och trendanalys, cirkulära designmetoder och designprocessen.